ביטול עסקה

 

  1. הרכישה באתר:
    • מחירים, זמינות ותנאי רכישה אחרים מופיעים בדפי האתר ועשויים להשתנות מעת לעת. האתר שומר לעצמו את הזכות לשנות את מגוון המוצרים ו/או השירותים או להפסיקם או לשנות את מחיר המוצרים ו/או השירותים המוצעים באתר ומחוצה לו, ללא הודעה מוקדמת.
    • בעת הזמנה באתר, אתה אחראי לספק מידע נכון, מדויק, עדכני ומלא. האתר רשאי לאמת את הפרטים שהוזנו לאחר ביצוע הזמנה, והוא רשאי לבטל או להגביל את ההזמנה בכל עת. במידה ובוצע תשלום עבור הזמנה שבוטלה, האתר יחזיר את סכום התשלום לאותו אמצעי התשלום.
    • אם, מכל סיבה שהיא, חברת כרטיס האשראי תסרב להעביר את סכום התשלום בגין רכישה באתר, האתר יהיה רשאי להשהות או להפסיק לאלתר את מתן השירות והוא רשאי לדרוש את התשלום בתוספת עלות שנגרמה לאתר עקב הסירוב (לרבות קנסות מצד צד שלישי) באמצעים אחרים, לשיקול דעתו של האתר. במידה והאתר יאלץ לנקוט בהליכים משפטיים לגביית יתרות תשלום, אתה מתחייב לשפות את האתר בכל ההוצאות שיגרמו לו, לרבות שכר טרחת עורך דין והוצאות משפט נוספות.
    • רכישה באתר כפופה לתנאים ולהגבלות נוספות של חברות האשראי ו/או כל אמצעי תשלום אחר המופיע באתר.
    • אספקת המוצרים המוזמנים באתר מתבצעת ע"י חברת שליחויות פרטית, בהתאם לשיקול דעת האתר, במטרה לספק מוצרי מזון טריים/ קפואים בזמן מהיר ללא חשש לקלקול או פגם.
    • כל המחירים באתר הנם בשקלים ישראלים חדשים וכוללים מע"מ , אלא אם צוין אחרת.
    • לא ניתן לממש שני קופונים ברכישה אחת.
  2. ביטול ומדיניות החזרה ו/או החלפה
    • אתה רשאי לבטל הזמנת מוצרים (למעט מוצרים מיוחדים) שרכשת באתר עד 24 שעות מרגע ביצוע ההזמנה. כדי לבטל את הזמנת המוצרים עליך ליצור קשר בטלפון מס' 052-8297456 שלוחה 3.

בגין הזמנה על ידי הלקוח יאוחר מ- 24 מעת ההזמנה, טרם מועד האספקה ועד 7 ימי עסקים מיום הקנייה, יחויב הלקוח בסכום של 5% מערך העסקה. ״יום עסקים״ – ימי ראשון עד חמישי, להוציא ימי שבתון של כלל המשק, ערבי חג וימים בהם הבנקים בישראל לא עובדים.

עפ"י חוק ניתן לבטל עסקה תוך 14 יום מקבלת המוצרים וניתן לגבות 5% או 100 שח לפי הנמוך מבין השניים .

  • עלות ההזמנה אינה כוללת את עלות המשלוח. עלות המשלוח עשויה להתעדכן מעת לעת בהתאם לאמור בעת ביצוע ההזמנה באתר.
  • במידה ונמצאה תקלה במוצר שהתקבל יש לפנות לחברה ברגע קבלת המוצר על מנת לקבל את השירות הדרוש. אין החברה אחראית לכל נזק שיגרם למוצר כתוצאה מהמשלוח, נזק כזה יהיה באחריות המשתמש.
  • מוצר שיוגדר כפגום על ידי הלקוח ייבדק על ידי האתר. במידה ולאחר בדיקת האתר המוצר ימצא תקין ו/או שהפגם נעשה לאחר קבלת הלקוח את המוצר כתוצאה של שימוש שאינו סביר, הלקוח לא יקבל החזר כספי ויהיה באפשרותו לבקש את שליחת המוצר חזרה אליו בכפוף לתשלום דמי משלוח פעם נוספת.
  • לא תתאפשר החזרת מוצרי מזון שאריזתם נפתחה או שבוצע בהם שימוש, גם אם שימוש חד פעמי, ולכן אנו ממליצים לוודא שאכן זהו המוצר שאתה מעוניין להזמין.
  • מוצר שאריזתו לא נפתחה ולא נעשה בו שימוש ניתן להחליף / להחזיר בחנות או לשלוח אלינו בדואר בתוך 14 ימים מיום הקניה, ולקבל תמורתו שובר זיכוי לפי ערך המוצר בחשבונית הקנייה, בניכוי דמי משלוח, לשימוש ללא הגבלת זמן בחנות או בהזמנה באתר.
  • במקרה של החלפת המוצר באמצעות שליח, ייגבו דמי טיפול ומשלוח נוספים.
  • האתר רשאי לקבוע סכום מינימום להזמנה באתר.
  • במקרה שבו מוצר שהוזמן באתר אינו זמין במלאי, האתר יעדכן את המזמין. במידה והמזמין לא יהיה זמין, האתר ישלח את ההזמנה ללא המוצר החסר.
  • במידה וניתן משלוח חינם במסגרת מבצע "משלוח חינם בקנייה מעל 300 ₪" תקוזז עלות המשלוח בסך 35 ש"ח ותתווסף עלות של שליחות החלפה בסך 40 ש"ח בגין החזרת המוצרים.
  • למען הסר ספק, אלא אם ייקבע מפורשות אחרת בכתב, אין כפל הנחות ו/או מבצעים.
  • האמור בתקנון ובסעיף זה כפוף להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981.